maandag 3 oktober 2011

On DigiTour

Spannend en leuk ~ een eerste blog schrijven. Ik wilde er nooit aan beginnen, voordat ik wist hoe je zelf een originele website bouwt. Daarom heb ik 3 jaar geleden alweer, een op en top lespakket hiervoor aangeschaft, mét gratis hotelovernachting in een wereldstad. De midweek Berlijn was zeer geslaagd. Maar bij de eerste les, van de 40, liep ik al vast. En natuurlijk kon ik de hulp inroepen van een docent op afstand, voor een luttel bedrag erbij gekocht, maar zover is het helaas nooit gekomen. En daarom is er van die website ook nooit iets gekomen. Ik liep vast voor ik goed en wel begonnen was..  

Wel opvallend, dat de midweek Berlijn niet zo moeilijk in te plannen en uit te voeren was. On Tour, en dat in het echt. Dat gaat me blijkbaar beter af.


Mijn oorspronkelijke idee was om mijn reizen op de te bouwen website een plaatsje te geven en zo voor mezelf een groot dagboek aan te leggen, waar ik anderen in wilde laten meekijken.
On DigiTour heet deze blog nu, omdat het mogelijkheden biedt voor meer dan alleen het verslaan en vastleggen van reizen. Want zo is alles wat je aan het wereldwijde web toevertrouwt, begonnen aan een DigiTour.

Tot zover deze eerste blog, het is tenslotte een probeersel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten