zaterdag 1 juli 2017

Grote plannen... tara..!!


Ja, het gaat er van komen en het komt dichterbij... de uitvoering van een droom..
Met dank aan de Hogeschool Rotterdam, die mij een hele onderwijsperiode wil missen..
Van half november t/m eind januari zijn wij ABROAD!! 
12 aaneengesloten weken vrij!! Maar liefst 12 weken om plannen voor te maken!!

Wat gaat het worden? Een reis! 
Waar gaat de reis naar toe? Alles ligt nog open!
Wordt het cheap travelling in Azië?
Wordt het meeting friends in Israël, Iran (grappige combi trouwens), India..?  
Wordt het thema-travelling.. duik ik in het slavernijverleden bijvoorbeeld?

Kortom: het kan nog alle kanten op, met uitzondering van de verkeerde kant!

De komende weken ga ik mij oriënteren. Wat is wenselijk, wat is haalbaar, wat is betaalbaar? Wat is leuk voor Zadok? Wat is een logische route? Wat levert leuke ontmoetingen op? Waar wil ik graag naar toe..?

Kortom: inspiratie!
Wordt vervolgd!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen