vrijdag 17 november 2017

Bali - een vakantiedag

Ik zal niet elke dag gaan bloggen denk ik, maar ik vind het een heerlijk momentje voor mezelf om de dag te verwerken. En een manier om alles te onthouden, voor 'later'. En, ik zie dat mensen het lezen, wat wel een grappig idee is. Laat gerust eens een berichtje achter.!

Vandaag bij daglicht zag alles er toch nog best mooi uit hier. We zijn verhuisd van kamer ivm de kapotte stortbak. Nu stappen we helemaal vanuit de kamer het zwembad in. Het zwembad is een complete voltreffer. Het eerste (initiatief Z) wat we vanochtend deden was zwemmen. Wat we de halve middag gedaan hebben was zwemmen. En het laatste deze dag is ook zwemmen. Mijn beste investering deze dag waren dan ook de zwembandjes voor Z. Nu hoef ik niet steeds mee het bad in. Hij geniet volop!
In de ochtend zijn we ook nog naar hét strand geweest. Ik vond het niet fantastisch. Het was sowieso erg warm en het water best vervuild. Er dreef van alles aan plastic etc in. We hebben ook nog even rondgestruind. Steeds uitkijkend voor brommertjes. En lekker gegeten. Nasi goreng! Echt heerlijk. Mét fruitsap:).
Het is grappig te zien en horen hoe Zadok het Engels oppikt. Ik hoorde hem vanmiddag in het zwembad aan iemand vragen: what's your name?  :))

Extended ontbijt

Same
Beach life



Naar later zeggen maakt hij hier een altaartje, zoals je hier veel ziet!

Nieuwe zwembandjes

Fun

Veel fun
Funny

Op het dak van het hotel

Vanaf het balkon

Mmmm..!



2 opmerkingen: