donderdag 23 november 2017

Need to say more?

Ik was benieuwd hoe het er hier bij daglicht uit zou zien. We waren dan ook al vroeg uit bed. Dat lukt trouwens steeds beter, Z raakt langzaam (ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren) over zijn jetlag heen. We gaan nu vroeger naar bed en vroeger er uit. Ik ga er vaak 's nachts nog even uit -zoals nu- omdat ik dan eigenlijk al uitgeslapen ben. En dan geniet ik even van de stilte.
Vandaag veel foto's, dat geeft het beste weer hoe mooi het hier is. Allereerst van ons onderkomen en het uitzicht. Ik was van plan om vandaag niets te ondernemen. Alleen te genieten van het plekje hier. De manager, Kricit, nam ons echter 's middags mee naar een strand, een half uurtje rijden hier vandaan. Ik heb er geen woorden voor hoe mooi het hier was. Volgens Kricit is dit deel van Lombok het rustigst. Op dit strand is nog niets. Het is overheidseigendom en nog niet verkocht aan investeerders. Laat dit aub ook nooi nooit nooit gebeuren. We gingen met zijn scooter, wat weer erg leuk was. Op de terugweg kwamen we midden in een (moslim-)bruiloftsstoet terecht. Een zeer feestelijk gebeuren. 's Avonds werd er vis voor ons geroosterd. Need to say more? Kijk zelf maar..

Ons uitzicht



Ons ontbijt wordt klaar gemaakt.

Handig;)


Nieuwe bar keeper



Hidden treasure




Z zit achter de meisjes aan.



Strand van een afstand

Bruiloftsstoet











Geen opmerkingen:

Een reactie posten